Model 3

Tesla Model 3: Boli sme jednou nohou v pekle, hovorí Elon Musk

Automobilka len nedávno presiahla métu 5000 vyrobených kusov týždenne. Od pôvodných plánov to je ale veľmi ďaleko. Snaží sa najviac, ako sa len dá.

Tesla konečne prednedávnom dosiahla magickú hranicu 5000 vyrobených Modelov 3 týždenne. Problém je ale v tom, že podľa pôvodných plánov mal byť tento počet dosiahnutý už ku koncu minulého roka. Predobjednávky sa stále množia a výroba jednoducho nestíha. Dodacia doba sa predlžuje a niektorí zákazníci už kvôli tomu zrušili objednávky. Automobilka ale nemusí mať kvôli tomu hlavu v smútku, pretože stále ich je viac než dosť.

„Minulý rok bol veľmi ťažký. Vyzerá to tak, že tento rok bude oveľa lepší. Boli sme jednou nohou v pekle.“

Toto vyjadrenie CEO Tesly, Elona Muska prišlo po tom, čo automobilka dosiahla métu 5000 vyrobených kusov týždenne. Dokonca povedal, že 5 dní spal na podlahe v továrni.

„Mám pocit, že mám veľký dlh voči ľuďom v Tesle. Dôvod prečo som spal doslova na podlahe nebol ten, že som nemohol prejsť pár krokov do hotela. Nechcel som, aby boli moje podmienky lepšie, ako podmienky mojich zamestnancov. Vždy, keď oni cítili bolesť, ja som chcel, aby som cítil väčšiu“

TIP:TESLA KONEČNE MÔŽE ZAČAŤ PROMOVAŤ SVOJ MODEL 3, VÝROBA JE USTÁLENÁ

10 000 vyrobených kusov týždenne chce automobilka dosiahnuť do polovice budúceho roka

Tesla teraz hovorí o 6000 kusoch vyrobených týždenne. Túto métu chce prekonať do mesiaca. Odborníci sú ale voči týmto vyjadreniam trochu skeptickí, väčšina si myslí, že sa im to jednoducho  nepodarí. Technicky, automobila je len v polovici pôvodného cieľa. Ten je vyrábať až 10 000 Modelov 3 týždenne. Musk je už ale optimistickejší, najhoršie majú vraj za sebou a teraz to bude už len lepšie. Najnovšie plány hovoria o 7000 kusoch týždenne do konca roka. Cieľ, ktorý si automobilka stanovila, by chcela splniť do polovice roka 2019 a vtedy vyrábať 10 000 Modelov 3 týždenne.

420 tisíc predobjednávok

Spoločnosť stále eviduje vyše 420 000 predobjednávok. To znamená, že stanovené ciele sú veľmi dôležité z hľadiska zákazníkov a aj celkového biznisu Tesly, pretože čím viac predaných elektromobilov, tým vyššie tržby a možnosť napredovať a zlepšovať sa ďalej.

Zdroj: electrek.co

Už Vám nič neujde!
Prihláste sa na odber noviniek súvisiacich s týmto vozidlom